Hupsista, aika se rientää. Tästäkin kirjoituksesta on jo aikaa, mutta tänne tämä kuuluu.

__________________________________________________

Viikonlopun aikana voi ajatukset selkiytyä paljon. No, meni tässä vähän kauemmin kuin viikonloppu, mutta selkeyden saavutin ihan parin päivän aikana. Siis päässäni. Nyt on taas sellainen elämäntilanne, että toivoisin olevani kuin teini. Vailla suurempia paineita ja murheita. Saisi vain käpertyä murehtimaan poikaa joka nyt ei olekaan viimeisen tapaamisen jälkeen ilmoitellut itsestään mitään. Nyt myönnän että vastaavia ajatuksia on minulla ollut.

Hän sitten tuli uudelleen luokseni. Tämä minun haave-mieheni. Tuli luo ja vietti yön. Kaikki oli mukavaa ja jotenkin helpompaa kuin viimeksi. Kaikki kuin satua. En vain tiennyt mitä satua. En uskonut Ruususeen enkä liioin Tuhkimoon, vaikkakin salaa sitä toivoin. Ja näissä saduissa prinssi halusi prinsessan ja toimi halunsa mukaisesti. Tämä minun prinssini ei sitten prinssi olekaan. Hän ei tapaamisemme jälkeen taas tehnyt elettäkään ottaakseen minuun yhteyttä. Ei taistellut lohikäärmeitä vastaan eikä järjestänyt etsintää. Ja minä kun olen päättänyt että mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. Minä en perään ruinaa. -Ei muutama viesti ole ruinaamista, varsinkaan kun niiden viestien sisältö on ollut kaverimainen.  -Vai?

Itselleni olen siis yrittänyt tehdä selväksi että tämä on fwb-suhde. Olemme ystäviä. Ainakin silloin kun tapaamme. Mikäs satu se sellainen on? Satu jossa tyttö yrittää kaikkensa järkeillä tapahtumia mutta kuitenkin piristää elämäänsä uskomattomilla tarinoilla, jotka kuitenkin on totta. Missä poika on hurmaava, ikimuistoinen hahmo jonka seurassa aika katoaa ja joka vie sinut uskomattomiin seikkailuihin.  Se poika elää ajattomassa maailmassa, vanhentumatta. -Peter Pan.

Hän on minun Peter Panini. Ja minä olen Wendy.Tyttö joka ei koskaan tule unohtamaan Peter Pania. Tyttö joka tajusi että Peter ei koskaan aikuistuisi. Tyttö joka jatkoi oikeaa elämää ja kaikella rakkaudella jätti Peterin Mikä-Mikä-Maahan missä hän saisi aina olla poika, joka elää unelmaansa ja taistelee merirosvoja vastaa. Peter saattaa jopa vierailla joskus Wendyn luona, ja hetken  Wendykin elää jälleen seikkailuja.